året som har gått. Är snart slut D:

2011 är snart slut :( 2011 har varit ett roligt år. Men det har gått fort. Mina vänner har varit här för mig. Jag skrattar varje dag. Det brukar jag inte göra förut. Så jag vill tacka:
Oskar för han är  en sån rar vän<33
Hampus för han är så rolig. Och man har aldrig trågit med han<33
Elsa det är för hon är så söt, snäll och finns alltid där när man behöver henne<33
Hedwig för hon är snäll,söt och en underbar vän<33
Ludwig han är rolig och snäll<33
Tim han är en sån kille som är så jävla snäll<33
Gabriel han ställer alltid upp och är oftast glad<33
Ebba är alltid glad och rolig<33
Och sen så vill jag tacka min familj och alla min djur<33 Så vill jag tacka alla som tittar på min blogg<33 Så nu önskar jag god jul och gott nytt år<33
,j
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är väl inte namnlös hoppas jag?
Glöm mig inte!

E-post (visas bara för mig)

Skriv din blogg också,om du har någon?!

Tänk på vad du skriver,du ska stå för de också...

Trackback
RSS 2.0